همین الان درخواست اجاره رو ثبت کن

    اجاره میدل باس درشرکت حمل و نقل سانا

    اجاره میدل باسدرساناحمل

    برای اجاره میدل باس با ما تماس بگیرین

    با بیش از دو دهه فعالت در ارائه خدمات جابجایی مسافر

    مفتخر است با رانندگانی مجرب و متعهد هرگونه نیاز و خدمات شما را به نحو احسن انجام دهد

    تلفن :09122274299

    آدرس : تهران  میدان هفت حوض خیابان جانبازان  شرقی

    تقاطع خیابان ابراهیم و غفارزاده پلاک 23

     انواع میدل باس

    شهاب , سپهر , مهسان , 33نفره , 32نفره ,25 نفره,یوتانگ
    میدل باس یوتانگ

    میدل باس ها نسخه جمع و جور تری از اتوبوس ها هستند. میدل باس یکی از ماشین های حمل و نقلی است که شاید کمتر از آن استفاده کرده باشید و یا استفاده کرده اید اما نام دقیق آن را نمی دانستید.اما اگر شما به دنبال اجاره میدل باس دربستی هستید، باید این مورد را در نظر بگیرید که  معمولا از میدل باس ها برای سفرهای بین شهری با مسافت زیاد استفاده نمی شود و برای سفرهای طولانی گزینه ی مناسبی نیستند زیرا راحتی اتوبوس ها را برای شما به ارمغان نمی آورند. اما میدل باس ها وسیله ای بسیار مناسب برای سفر های بین شهری کوتاه و سفرهای درون شهری هستند. میدل باس ها دارای طراحی زیبا، امکانات رفاهی با قدرت مناسب و صندلی های راحت هستند که برای سفرهای درون شهری و برون شهری کوتاه اجاره میدل باس دربستی پیشنهادی ویژه و مناسب می باشد.

    برای سفر های یکروزه و تورهای کوتاه مدت می توانید از میدل باس ها استفاده کنید. اگر شما سفری کوتاه و یا سرویس رفت و آمدی دارید، اجاره میدل باس دربستی بهترین گزینه برای شما است .

    یکی از ویژگی های میدل باس ها این است که معمولا مجهز به سیستم های صوتی مناسبی هستند و این ویژگی این خودرو را به وسیله ای عالی برای تورهای گردشگری تبدیل می کند. پس اگر شما مجری تور های گردشگری هستید برای سفرهای خود کرایه میدل باس دربستی را در اولویت قرار دهید تا هم سفرانتان از امکانات منحصر به فرد این وسیله بهره مند شوند.

    با توجه به اینکه ظرفیت میدل باس ها حدود 32 نفر است، شما می توانید با توجه به این ظرفیت تعداد مسافر قابل قبولی را با یک وسیله جابجا نمایید.

    مزایای اجاره میدل­ باس دربستی دربستی

    همانطور که گفته شد، اجاره میدل باس دربستی می تواند مزایای زیادی مانند راحتی، زیبایی، امکانات رفاهی مناسب و … برای شما داشته باشد. با هم مروری کلی بر روی مزایای میدل باس ها داشته باشیم:

    • قیمت اجاره میدل باس

    قاعدتا همه ما دوست داریم تا حد ممکن هزینه کمتری در قبال دریافت خدمات مطلوب، پرداخت کنیم  و یا به عبارتی با بهینه ترین حالت ممکن خدمات را دریافت نماییم. قیمت اجاره میدل باس به صورتی است که شما برای هزینه ای که پرداخت می کنید خدماتی بیشتر دریافت خواهید کرد همچنین ساناحمل به منظور ارائه کمترین قیمت اجاره میدل باس دربستی به مشتریان خود تخفیفاتی را در نظر گرفته است.

    • ظرفیت میدل باس

    تعداد صندلی های میدل باس ها بین 31 تا 32 است و تعداد مسافرانی که می توانند از آن استفاده کنند مطلوب است.اگر شما برای سفرهای کوتاه مدت خود یک اتوبوس VIP اجاره کنید همین ظرفیت را در اختیار خواهید داشت با این تفاوت که هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. پس با در نظر گرفتن ظرفیت میدل باس، می توانید از بهینه ترین خودرو برای سفرهای درون شهری و برون شهری کوتاه مدت خود بهره مند شوید.

    • کنترل راحت تر میدل باس

    به دلیل کوچکتر بودن میدل باس ها در مقایسه با اتوبوس ، راننده امکان کنترل بیشتری را در پیچ ها دارد و همین یک مزیت برای میدل باس ها محسوب می شود. شما می توانید از میدل باس ها در جاده هایی که رانندگی با اتوبوس دشوار و مشکل ساز است استفاده کنید و به راحتی از پیچ ها عبور کنید.

    • امکانات رفاهی میدل باس

    میدل باس ها دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند.با وجود سیستم سرمایش و گرمایش قوی، این خودرو به وسیله ای مناسب جهت  استفاده در هر آب و هوایی تبدیل شده است. همچنین میدل باس ها که دارای سیستم صوتی با کیفیت و صندلی های راحت هستند، کاملا مناسب تور های گردشگری می باشد.

    مشخصات و ظرفیت میدل باس

    ظرفیت میدل باس 31 الی 32 نفر می باشد. امکان خواباندن صندلی در این خودرو وجود دارد که باعث می شود مسافر احساس راحتی بیشتری در خودرو داشته باشد. از نظر امکانات تفریحی نیز میدل باس ها مجهز به سیستم صورتی و تصویری با کیفیت بالا می باشند.

    قیمت اجاره میدل‌ باس دربستی

    قیمت اجاره میدل باس های دربستی تحت تاثیر موارد مختلفی می باشد. مسیر شما، میدل باس درخواستی شما، زمان سفر و … بر روی قیمت اجاره میدل باس تاثیر گذار می باشد. در نظر داشته باشید که قیمت اجاره میدل باس را نمی توان به صورت کیلومتری برای تمامی ایام سال در نظر گرفت.قیمت ها به صورت شناور بوده و با توجه به روز و مسیر متغیر هستند. برای دریافت بهترین قیمت اجاره میدل باس با ساناحمل در ارتباط باشید.

    اجاره میدل باس برای سرویس رفت و برگشت

    همانطور که گفتیم، ظرفیت میدل باس 32 نفر است. بنابراین میدل باس ها وسیله ای عالی برای سرویس رفت و برگشت هستند.  مدارس،شرکت ها، ادارات، کارخانجات و … همگی می توانند از میدل باس به عنوان سرویس رفت و برگشت خود استفاده کنند .

    انواع کرایه میدل باس

    شما میتوانید میدل باس را مانند اتوبوس و مینی بوس در بازه های زمانی مختلف اجاره نمایید. سانا حمل، خدماتی از جمله اجاره میدل باس به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه، سرویس مدارس و دانشگاه ها و یا اجاره میدل باس به صورت دربست برای تور و سفرهای درون شهری و برون شهری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

    اجاره میدل باس در تهران

    میدل باس ها بهترین وسیله برای سفر های درون شهری هستند. شهروندان ساکن تهران به دلیل گستردگی جمعیتی که تهران دارد با مشکلاتی مثل ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستند و نیاز به این دارند که افراد از وسیله نقلیه شخصی کمتر استفاده نمایند تا مشکلات ذکر شده تا حدودی متعادل شود در نتیجه اجاره میدل باس در تهران می تواند به این موضوع کمک کند. استفاده از میدل باس برای سرویس ها، تور ها و همچنین رفت و آمد ها برای همایش ها و … می تواند به کاهش خودروهای تک سرنشین کمک کند و در نتیجه هوایی پاک تر و شهری خلوت تر برای ما به ارمغان بیاورد.

    اجاره میدل باس برای تور

    میدل باس ها به علت مزایای ذکر شده از جمله سیستم صوتی و تصویری قوی، سیستم تهویه عالی، صندلی های متحرک و زیبایی ظاهری، برای تور فوق العاده هستند. این امکانات این وسیله را به گزینه ای مناسب برای تور ها تبدیل کرده است. برای اینکه یک تور عالی، راحت و بدون دردسر داشته باشید برای حمل و نقل مسافرین خود روی اجاره میدل باس برای تور حساب کنید.